2023 – 2024 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılında Üniversitemiz programlarına Yükseköğretim Kurumları Arasında Ön Lisans ve Lisans Düzeyinde Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönetmeliğin Ek Madde-1 uyarınca merkezi yerleştirme puanıyla yatay geçiş başvurusu için gerekli belgeler, başvuru tarihleri ve diğer hususlar aşağıdaki şekilde belirlenmiştir.
Ek Madde-1 uyarınca merkezi yerleştirme puanıyla yatay geçişler Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen Usul ve Esaslara uygun olarak yürütülür.
İSTENEN BELGELER
- Başvuru dilekçesi (Örnek Dilekçe için tıklayınız.)
- Not Belgesi (Transkript) (Öğrencinin ayrılacağı kurumdaki derslerden aldığı notlarını, genel not ortalaması, not değerlendirme sistemini gösteren belge)(Islak İmzalı veya E-Devlet üzerinden alınmış barkodlu olabilir)
- Kredi transferi ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için öğrenim süresince alınan derslerin ders içerikleri
- Öğrencinin ÖSYM tarafından yerleştirildiği yıla ait sonuç belgesi (Belge üzerinde doğrulama kodu bulunmalıdır. https://ais.osym.gov.tr adresinden alınabilir.)
- Kayıtlı olunan Üniversiteden alınan daha önce Merkezi Yerleştirme Puanıyla yatay geçiş yapmadığını gösterir belge.
- Kayıtlı olduğu Üniversiteden alınan yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığını gösterir belge.(Bu belgenin yüklenmesi zorunlu olmayıp kesin kayıt esnasında ihtiyaç olacağı için temin edilmesi önerilir. )
BAŞVURU TARİHİ
Başvurular 01 -15 Ağustos 2023 tarihleri arasında yapılacaktır.